Posouzení technického stavu vozidel, motocyklů, strojů a zařízení

Provádím:

  • posouzení technického stavu vozidel a motocyklů při koupi v bazarech, nebo od soukromých osob
  • posouzení technického stavu před opravou a po opravě vozidla
  • posouzení technické závady, jejich příčiny a možnosti odstranění (např. poškození motoru, technické závady, jako příčiny dopravních nehod.....)
  • posouzení technické závady pomocí endoskopické kamery (diagnostika motorů pomocí endoskopické kamery o průměru od 3,9 mm do 5,9 mm, tím je edoskopická kamera vhodná i na prohlídku dieslových motorů).

Postup při posouzení technického stavu vozidla:

  • předtím než se vozidlo fyzicky prohlédne, je potřeba zjistit historii vozidla, pokud se dá dohledat. Zde se ověřuje originálnost servisní knihy, historie oprav, rok výroby vozidla, výbava daného modelu
  • po zjištění historie přejdeme k posouzení technického stavu vozidla prohlídkou
  • následuje ověření identifikačních znaků na vozidle z dokumentací (technický průkaz). Jde především o zjištění VIN karosérie (identifikační číslo vozidla), typ motoru. Při tomto ověření zkoumáme, zda jsou všechny identifikátory původní, nejsou-li upravovány či pozměněny
  • dále se provádí zjištění počtu ujetých kilometrů pomocí diagnostiky (disponujeme diagnostikou na vozidla koncernu VW) a zda udané kilometry odpovídají míře opotřebení vozidla
  • Další bod je zkoumání míry opotřebení jednotlivých skupin (motoru, karosérie + výbava, náprav), zjišťují se závady na jednotlivých skupinách. Součástí prohlídky je i zjištění poškození karosérie při havárii pomocí přístroje na měření laku a popřípadě kvalita opravy
  • pokud vozidlo je po všech stránkách v pořádku, přejdeme na kupní smlouvu, zda má všechny náležitosti pro případné reklamace a soudní spory a zda je pro obě strany právně vyrovnaná (konzultace se smluvním právníkem, kterou sami za Vás provedeme)
  • pokud není splněn jeden z těchto bodů, nedoporučujeme vozidlo ke koupi
 
Copyright © 2009-2016 Petr Fojt - Všechna práva vyhrazena | Design: Aleš Macků | Poslední aktualizace: 10/2016